1394-04-04 10:11
1301
1
16637
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

ماه رمضان فرصت رسیدن به بالاترین جایگاه معنویت است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در مهمانی ویژه الهی ماه مبارک رمضان، خداوند هیچ نعمتی را از مومنان دریغ نمی کند و آن ها را به بالاترین جایگاه، یعنی در جوار خود جای می دهد، لذا اگر انسان به معنای واقعی روزه دار باشد در میهمانی خدا فرصت رسیدن بالاترین جایگاه معنوی را پیدا می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در فضیلت و شرافت ماه مبارک رمضان همین بس است که در میان ماه های قمری تنها ماهی است که خدای تبارک و تعالی نام آن را در کتاب شریف خود ذکر نموده و آن را ظرف زمانی نزول قرآن که جزء بهترین هدایای الهی به جامعه بشریت است معرفی فرموده است.

وی با بیان آیه شریفه « شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من الهدی و الفرقان»، اذعان داشت: ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده است تا رهنمودی برای مردم و نشانه های روشنی از هدایت و فرقان باشد.

وی افزود: این ماه به قدری عظمت دارد که به تعبیری از پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) اگر مردم می دانستند که پروردگارشان در این ماه چه نعمت های بزرگی را برایشان عنایت فرموده است، آرزو می کردند که این ماه یک سال باشد.

آیت الله شاهرودی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان کوچکترین اعمال انسان ها عبادت محسوب می شود و خداوند بیشتر و بهتر از همیشه بندگانش را به میهمانی دعوت می کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمانی است که گناهان به راحتی بخشوده و توبه ها پذیرفته می شود و این یک فرصتی استثنایی برای رسیدن به کمال معنوی است.

آیت الله شاهرودی همچنین یادآور شد: ماه رمضان، ماه پر برکتی است که خداوند درهای رحمت و لطف خود را به روی بندگان می گشاید و آنها را بر سر سفره لطف و کرم خود به مهمانی دعوت می کند و در این مهمانی ویژه الهی، خداوند مؤمنان را به مهمانسرای خود دعوت می کند و هیچ نعمتی را از آنان دریغ نمی کند و آن ها را به بالاترین جایگاه یعنی در جوار خود جای می دهد لذا اگر انسان به معنای واقعی روزه دار باشد در میهمانی خدا فرصت رسیدن بالاترین جایگاه معنوی را پیدا می کند.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

صرف نام بردن از ماه رمضان در قرآن دلیل بر فضیلت نمی شود . در قرآن نام شیطان هم آمده است بله از جهات دیگر قابل قبول است.

0
0
پاسخ
1394-04-04 11:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.